Dessertbord

När vi firade mig så hade jag dessertbord med fem olika bakverk. Det var vit choklad pannacotta med passionsfrukt,  halloncupcakes med dajm, lime whoopies,  jordgubb & rabarber pralin och triple chocolate bchip cookies. Tänkte i detta inlägg visa bilder hur allt blev.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Recepten kommer jag såklart lägga ut, vissa recept ligger redan ute så...
 
Kram
 
Kajsa
2014-11-17 @ 10:33:47
URL: http://elvafika.blogg.se

Åh, vilka fina praliner!!

Ska ha en liten julkalender på min blogg med länkar till olika bakbloggar varje dag. Är det okej om jag länkar till din?:)

Svar: Tack så mycket! Du får gärna länka min blogg.
Annie Fransén




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anniessmarriga.blogg.se

En bakblogg med smarriga recept.

Matbloggstoppen
RSS 2.0